20 kwietnia 2016 20 kwietnia

Logotypy (Identyfikacja wizualna)

Charakterystyczna forma graficzna, napis, symbol bądź inna forma ekspresji graficznej służąca do identyfikacji marki.

Logo jest znakiem rozpoznawczym każdej firmy i powinno wyglądać profesjonalnie, a zarazem pasować do firmowej strony. To właśnie logotyp daje szanse na rozpoznawalność i nie powinno się o tym zapominać. 

Jakie powinno być logo?

Powinno być  dopasowane do prowadzonej działalności, powinno zapadać w pamięć. Proste, a zarazem o oryginalnych cechach.  Jednak same logo nie jest gwarancją sukcesu, bo wpływ na to ma o wiele więcej czynników jak np. profesjonalna strona i promocja firmy w sieci (pozycjonowanie). 

Mając te wszystkie narzędzia i decydując się na promocję możesz promować swoją markę i zdobywać klientów. 

Ta witryna przechowuje i korzysta z plików cookies. Zgoda lub jej brak na korzystanie z plików cookies może być wyrażona przez konfigurację przeglądarki. Więcej informacji.