
- Szczegóły
W tym przewodniku omówimy podstawy opracowywania i wdrażania skutecznych strategii pozycjonowania, które pomogą firmom wyróżnić się na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku. Strategie pozycjonowania są niezwykle istotne dla sukcesu każdej firmy, ponieważ pozwalają na wydobycie się spośród tłumu i dotarcie do swojej docelowej grupy klientów.

- Szczegóły
Prowadzenie bloga firmowego to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie ruchu na stronie i generowanie potencjalnych klientów. W rzeczywistości 80% konsumentów docenia możliwość dowiedzenia się więcej o firmie dzięki niestandardowym treściom na blogu, a firmy posiadające blogi uzyskują o 67% więcej potencjalnych klientów miesięcznie niż te, które ich nie posiadają. Istnieje kilka korzyści płynących z prowadzenia bloga firmowego.

- Szczegóły
Teksty na stronie internetowej powinny być czytelne, powinny również pasować do całości strony i tworzyć jedną spójną całość. Jest wiele czcionek internetowych, które można wykorzystać na stronie, ale nie każda będzie się dobrze prezentować. Dobrze dobrana czcionka na projektowanej stronie internetowej to komfort czytania i przetwarzania całej zawartości tekstowej.

- Szczegóły
Google od dawna stosuje środki zapobiegawcze przeciwko nieuczciwym pozycjonerom. Najpoważniejszą bronią są kary Google tj. algorytmy, bany, filtry, a nawet SQT (SearchQuality Team) odpowiedzialny za jakość wyników wyszukiwania.

- Szczegóły
Jeśli chodzi o wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania swojej firmy, Instagram jest bardziej popularny niż kiedykolwiek. Spośród ponad 2 miliardów użytkowników Instagrama 90% obserwuje co najmniej jeden profil biznesowy.

- Szczegóły
Ponad 93% małych firm używa Facebooka jako dodatkowe narzędzie marketingowe, a jednym z najważniejszych aspektów marketingu na Facebooku jest zaangażowanie obecnych i potencjalnych klientów.
- Współczynnik odrzuceń - powody dla których klienci opuszczają twoją stronę
- Ważne meta tagi, które odgrywają kluczową rolę w pozycjonowaniu strony
- Projektowanie stron internetowych z perspektywy klienta – co robić, a czego nie
- Błędy w projektowaniu stron internetowych, które mogą zaszkodzić Twojej firmie