Aktualności Design Group 1

Zapraszamy do zapoznania się z publikowanymi tutaj artykułami.

Jeśli chodzi o wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania swojej firmy, Instagram jest bardziej popularny niż kiedykolwiek. Spośród ponad 2 miliardów użytkowników Instagrama 90% obserwuje co najmniej jeden profil biznesowy.

Instagram wciąż wprowadza nowe funkcje, aby pomóc użytkownikom biznesowym dotrzeć do docelowych odbiorców. Oto 7 funkcji Instagrama, których możesz użyć, aby zaangażować swoich klientów.

Najciekawsze historie na Instagramie

Historie na Instagramie, które pozwalają użytkownikom publikować zdjęcia oraz filmy, które znikają po jednym dniu, mogą pomóc zaangażować użytkowników i pokazać Twoją firmę w zabawnym i interesującym świetle, ale 24-godzinny limit czasu oznacza, że ​​wielu obserwujących może nigdy nie zobaczyć historii, zanim zniknie. Rozwiązaniem jest funkcja Story Highlights, która pozwala wybrać jedną lub więcej relacji - na żywo lub zapisanych w archiwum relacji - wybrać zdjęcie na okładkę i oznaczyć je nazwą. Najciekawsze historie pozostają widoczne, dopóki ich nie usuniesz. W każdej chwili możesz dodać więcej zdjęć jak również filmów.

Rolki

Według Instagrama 91% aktywnych użytkowników Instagrama co tydzień ogląda filmy w aplikacji, więc tworzenie oryginalnych filmów na Instagramie to świetny sposób na dotarcie do odbiorców i zwiększenie liczby obserwujących twojej firmy. Od lipca 2022 r. większość filmów można udostępniać tylko jako Reels na Instagramie. Reels umożliwia nagrywanie i edytowanie filmów do 90 sekund z poziomu aplikacji, a następnie dodawanie muzyki, efektów i podkładów głosowych. Podobnie jak najciekawsze historie, Reels są dostępne na Instagramie, dopóki nie zostaną przez ciebie usunięte.

Zakupy na Instagramie

Jedną z fajnych funkcji Instagrama dla firm są zakupy, które pozwalają użytkownikom kupować produkty bezpośrednio na Instagramie. Konta firmowe mogą oznaczać produkty w dowolnym poście, a widzowie mogą kliknąć, aby uzyskać informacje o produkcie, a następnie kliknąć łącze do Twojej witryny, aby dokonać zakupu lub kupić bezpośrednio w aplikacji.

Aby skorzystać z funkcji zakupów, musisz mieć posiadać firmowe, które jest połączone z katalogiem na Facebooku, a następnie musisz zostać zatwierdzony do zakupów przez Instagram. Po zatwierdzeniu (zwykle zajmuje to kilka dni) możesz zacząć dodawać posty dotyczące zakupów i sprzedawać. Po prostu wybierz zdjęcia, których chcesz użyć, oznacz maksymalnie 20 produktów i dodaj dowolne filtry i podpisy do produktów.

Gdy użytkownicy stukną tag — który może pojawić się jako nazwa produktu lub ikona torby na zakupy — zobaczą zdjęcie produktu, opis, cenę i link prowadzący bezpośrednio do strony zakupu w Twojej witrynie.

Dzięki postom zakupowym użytkownicy mogą zobaczyć ceny i szczegóły produktów zarówno w kanale na Instagramie, jak i na karcie Sklep w profilu biznesowym na Instagramie. (Aby aktywować kartę Sklep, potrzebujesz co najmniej dziewięciu wpisów o zakupach w profilu swojej firmy).

Zaplanowane posty

Instagram pozwala profesjonalnym kontom (firmowym lub twórcom) zaplanować do 25 postów dziennie, co daje im większą kontrolę nad ich obecnością na Instagramie.

Linki w relacjach

Linki, które zachęcają obserwujących do odwiedzania Twojej strony internetowej w celu uzyskania dodatkowych informacji, można dodawać do relacji za pomocą klikalnej naklejki z łączem na Instagramie. Instagram najpierw udostępniał linki w Stories dostępne tylko dla kont ze zweryfikowaną plakietką lub ponad 10 000 obserwujących, ale od października 2021 r. się to zmieniło i są one dostępne dla wszystkich.

Muzyka

Chcesz dodać ścieżkę dźwiękową do swoich relacji lub postów? Instagram pozwala teraz dodawać muzykę do obu. Po utworzeniu relacji lub posta stuknij przycisk Naklejki i wybierz Muzyka, a zostaniesz przeniesiony do biblioteki muzycznej Instagrama, która zawiera tysiące utworów, które są bezpłatne do użytku komercyjnego na Instagramie możesz wybrać utwór który ci odpowiada.

Przyciski akcji

Instagram umożliwia dodanie przycisku wezwania do działania (CTA) do profilu Twojej firmy, w tym przycisku Zarezerwuj teraz, Zarezerwuj lub Zamów jedzenie, który umożliwia użytkownikom inicjowanie transakcji za pośrednictwem wielu wybranych partnerów np. Glovo, Pyszne.pl, Uber Eats, Wolt. Aby korzystać z przycisków (można użyć tylko jednego przycisku na profil), firmy muszą mieć istniejącą relację z jednym z obsługiwanych partnerów.

Ta strona używa plików cookie, aby zapewnić najlepsze wrażenia. Możesz zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi wykorzystywania plików cookies. Kontynuując korzystanie z tej witryny, zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności