- Szczegóły
User Experience to ważny element podczas projektowania strony internetowej. UX w centrum stawia przede wszystkim użytkownika. Obejmuje wszystkie aspekty interakcji klienta z firmą, jak również jej produktami.
- Szczegóły
Jeśli masz w planach budowę strony internetowej, zapewne zastanawiasz się, czy strona one page będzie dla ciebie odpowiednia. Pamiętaj, że tego typu strony mają swoje wady i ograniczenia i coś co podoba ci się np. u konkurencji, nie znaczy, że będzie odpowiednie również dla Ciebie. Wszystko zależy od tego, co chcesz przedstawić Klientom, jak dużo informacji będzie na stronie zawarte oraz najważniejsze pytanie, czy chcesz stronę pozycjonować.
- Szczegóły
Badanie słów kluczowych to najważniejsza część SEO od tego powinno się zacząć. Dobrze dobrane słowa kluczowe dla pozycjonowania strony, sprawią, że odniesiesz sukces, natomiast źle zaplanowana kampania nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.
- Szczegóły
Panel administracyjny na stronie internetowej to już standard. Strona bez panelu CMS jest bardzo skomplikowana w zarządzaniu szczególnie dla osób, które nie mają doświadczenia w takiej edycji, bo jeśli strona nie posiada panelu do zarządzania treścią, zmiany trzeba dokonywać w plikach na FTP, a to już jest uciążliwe i nie zawsze proste.
- Szczegóły
Pozycjonowanie strony internetowej czy sklepu (zwane również jako „SEO”) to praktyka optymalizacji treści pod kątem wyszukiwarek i użytkowników. Typowe praktyki SEO na witrynie internetowej obejmują optymalizację tagów, tytułów, treści, linków wewnętrznych oraz adresów URL.
- Szczegóły
Jeśli planujesz zlecić budowę strony internetowej, a nie dokonałeś jeszcze wyboru, nie śpiesz się i nie podejmuj decyzji od razu. To, co na pierwszy zrzut oka może wydawać się świetną ofertą, może okazać się jedną wielką pomyłką. Niestety nieuczciwe firmy można spotkać wszędzie i nieważne czy jest to firma znaleziona w internecie, czy firma, którą odwiedziłeś / aś stacjonarnie. Nie dotyczy to tylko branży IT, ale również i innych branż. Jednak w tym artykule opiszę jeden z przykładów, gdzie osoba zlecająca wpłaciła firmie pieniądze, a nie otrzymała ani strony, ani pieniędzy.